İADE ve DEĞİŞİM KOŞULLARI

İADELERDE VE DEĞİŞİMLERDE KARGO ÜCRETİ ALICIYA AİTTİR. 

Ürünümü iade etmek istediğimde ne yapmam gerekiyor?

İade etmek istediğiniz ürün için Whatsapp’tan ya da arayarak lütfen bizimle iletişime geçiniz.

İletişim No: 0532 602 80 86

İade Adresi: Acıbadem Mah. Gayretli Sok. Gayret Apt. No:22/D Dükkan:4 Üsküdar / İstanbul

İade edeceğiniz ürünü, tüm fatura nüshaları ile paketi hasar görmemiş, ürün kullanılmamış, kullanım hatası sonucu zarar görmemiş haliyle, tüm aksesuarlarıyla birlite göndermeniz gerekmektedir. İç giyim ürünleri hijyen dolayısıyla kesinlikle iade edilemez, ambalajı bozulmamış, denenmemiş ürünlerde değişim hakkı için irtibata geçebilirsiniz. İade ürün bedeli, ürünler depoya ulaştığı andan itibaren, iade şartlarına uygunluğu kontrol edildikten sonra, banka hesabınıza veya web sitesinden kartla sipariş verildiyse kredi kartınıza iade edilir. Para iadenizin bankanıza bağlı olarak, kredi kartınıza yansıması iadeden sonra 10 gün sürebilir. Sipariş içinde kullanmış olduğunuz indirim kuponunuz varsa çeklerinizin tamamı yeniden tanımlanacaktır. Banka hesabınıza ise 48 saat içinde geri iade yapılmaktadır.

İade etme süresi kaç gündür?

Kargodan gelen paketi teslim aldığınızdan itibaren ilk 14 gündür. Kullanılmış veya hasar görmüş ürünler kesinlikle iade edilemez.

Sipariş verdiğim ürün için beden değişimi yapabilir miyim?

Siparişinizin statüsü "Onaylandı'' ya da ''Hazırlanıyor" ise, değişimini yapmak istediğiniz ürünün stoklarda bulunması durumunda [email protected]’a mail atarak ya da iletişim hattımızı arayarak durumunuzu bildirerek beden ve numara değişikliği yapabilirsiniz. Siparişinizin durumunu ''Siparişlerim'' ekranından takip edebilirsiniz.

Ürün elinize geçtikten sonra ise yukarıda belirtilen koşullar için de değişim hakkınız mevcuttur.

İstediğiniz ürünün bedeni stokta yer almıyorsa, herhangi bir başka üründe hakkınız olan tutar üzerinden değişim yapabilir veya hakkınız olan tutar miktarında hediye çeki hesabınıza tanımlanarak dilediğiniz zaman süresiz olarak hediye çekinizi kullanabilirsiniz.

Hediye Çekiniz elinize geçmiş olan ürünü eksiksiz olarak yukarıda belirtilen koşullarda iade gönderdiğiniz an hesabınıza tanımlanacaktır.

 

DEĞİŞİMLERDE KARGO GİDİŞ VE DÖNÜŞ BEDELİ ALICIYA AİTTİR.

 

Elime geçen ürün kusurlu, ne yapmam gerekiyor?

Öncelikle yaşanan aksaklıktan dolayı özür diliyoruz. Bu durumda iade veya değişim sürecimizi takip etmeniz gerekmektedir.

Siparişlerimi nasıl iptal edebilirim?

Siparişinizi ana sayfanızda yer alan “Hesabım” sekmesinden kontrol ediniz. Eğer siparişiniz “kargoya verildi” statüsünde değil ise siparişinizi iptal edebilirsiniz. Talebinizi iletmek için Lütfen 0532 602 80 86’dan bizimle iletişime geçiniz.

Kargo ücretleri de iade edilebiliyor mu?

Kargo ücretleri tarafımıza değil, direkt kargo şirketlerine iletildiğinden iadesi kesinlikle mümkün değildir.

 

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR